Till och med idag

Även idag har jag pluggat.. Det är ju strålande.. Ska väl läsa ett par sidor till men jag måste medge att jag tycker att det går riktigt bra just nu med allt.. Har ätit lite B&J Half baked också, och druckit lite vin, så livet är på topp.. När jag väl fick upp korken på flaskan vill säga. Den brottades jag med i säkert 15 minuter.. Men skam den som ger sig!

Håller på att gå under av trötthet också, så jag ska nog krypa ner i sängen snart. Måste försöka vänja mig vid att kliva upp på morgonen för på måndag börjar jag 8 igen.. Great..

Nu hoppas jag att mina böcker är bra.. Håll tummarna för mig.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är så härlig maria, så duktig som pluggar på en lördag, då förtjänar man verkligen vin och glass :)

2009-09-06 @ 00:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback