Dag 30 – 10 (okej, 5) dödssynder (28 december)

Shit. Svårt..

  1. Särskrivning - Det borde banne mig utfärdas hårda straff på detta
  2. Otrohet - Om du nu har valt att ha ett stadigt förhållande med någon så är det väl jävligt dålig stil att börja få för sig att ha personer vid sidan av?
  3. Mobbing - Sköt dig själv och skit i andra?
  4. Terrorism - egentligen hör alla religiösa extremister in i den här kategorin, att tvinga på andra sin tro med våld eller liknande är en fruktansvärd konstig idé.
  5. Ung & bortskämd - inte ungarna, för all del beter de sig som jag-vet-inte-vad men deras föräldrar.. Vafan! Det borde vara dödsstraff på att inte låta din vuxna unge som bor själv städa själv. Eller, när de varit borta för att lära sig, hjälpa dem att packa när de ska hem.. Mamma hade fått psykbryt på mig om jag betedde mig som dessa ungar.
Jag ger mig, det blir bara 5. Hjärnan är tom. Hjälp mig om du kommer på nått.;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback