Spontanbokning

Igår fick vi för oss att kolla ifall det fanns kvar biljetter till Johan Glans uppträdande i Norrköping på söndag, och det gjorde det. Så spontatnt bokades biljetter och imorn så blir det resa till Norrköping för många skratt. Ser fram emot det, det känns ändå som om jag behöver ganska mycket skratt just nu,. Det har varit en period med mycket huvudvärk/migrän och bara stressjuka känns det som.
 
Ikväll har jag en ensamkväll så jag ska spela spel och äta massa onyttiga saker har jag tänkt mig. Det är nog den sista gången jag är ensam i Lkpg innan julresan hem så det känns också ganska behövligt. Även om jag älskar honom över allt annat har jag ett ganska stort behov av att vara ensam ibland. Oftast uppfylls det genom att han har bandrep en dag i veckan men det här med att få sova ensam i sängen som egentligen är alldeles för liten för två ska bli jätteskönt. Invigde ensamdagen med att sova två timmar pga migrän, så det kan ju inte bli mycket sämre såhär på kvällskvisten.
 
Att vara ensam gör inget så länge som han inte är bort så länge.;)
 
Pimpad dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback