Det sitter en liten jävel inom mig

Ja jösses.. 4 veckor blev -6kg.. nu har vi släppt in kolhydrater igen lite smått men jag tror ändå att det vandrar neråt.. Vikten är inte så noga egentligen utan jag vill se skillnad och kanske framför allt känna skillnad. Och det gör jag.
 
Det ska bli spännande att se om Henrik ser någon skillnad nästa helg. Det är ändå ganska många veckor sen vi träffades nu.
 
Min första månad har kommit och gått. Jag spenderar min tid med att ljuda en jävla massa. Som typ potatis.. "peh-peh-peh-peh-oo-oo-oo-teh-teh-teh"... ja ni fattar grejen. För att sekunden senare få säga "Nej, inte fotatis.. Potatis! PÖH!" Nu idag ahr jag dessutom sett på barnprogram och vinjetten till ett av dem har etsat fast sig i min hjärna och går nu på rundgång.
 
Woho!

Kommentarer
Postat av: Pelle

WOOT! way to go, vad fan!

Svar: Yey me! ;)
Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback