En sån där jävla sjukstuga

Nu är jag faktiskt ganska less. Jag har varit sjuk i sex veckor av sju möjliga. Har det inte varit huvudvärk så är det som nu och jag ligger däckad, hostar, snorar och känner mig allmänt förjävlig. Jag vet inte om det är nått virus jag har fått men alla gånger jag blir förkyld brukar jag annars ha ont i hela kroppen. Det har jag inte haft den här gången. Så nu misstänker jag istället någon form av allergi som gör att jag mått dåligt egentligen konstant. Tror att det finns risk för mögel på min arbetsplats. Har samma känsla som jag haft på flera andra platser där det senare mögelsanerats. Vi får se hur det går med allt helt enkelt.
 
Min alla hjärtans dag var nog spännande. Var till läkaren och pratade om just allergi, så det ska skickas dit folk för mätning.
 
Däremot var det faktiskt så att jag träffade Henrik på alla hjärtans dag 2012, eller ja.. vi hittade varandra på internet. Och i fredags åkte vi båda till Stockholm för att fira det tillsammans med en kombinerad årsdag. Bra mat, strosning i Stockholm och sen på söndagen åkte vi till mitt underbara Uppsala, gick omkring lite och hälsade sen på lite kompisar som jag inte sett på cirka ett år. Helt fantastiskt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

Välkommen till klubben. Jag har varit sjuk sedan i början av december. Jääävligt less. MEN.. snart är det nya bud i Mellerud! :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback