Känner mig smått humorlös ändå

Jag sitter här och väntar på att böcker jag reserverat på LiU's bibliotek ska komma fram samtidigt som jag skyndar mig att läsa den jag måste lämna tillbaka.
 
Den jag måste lämna tillbaka handlar om att tala och skriva, och här tänkte jag att det skulle bli en "walk in the park" där jag fick lite tips men den här hemska boken vill att jag ska rannsaka mig själv, komma fram till styrkor och svagheter och vad jag egentligen har att komma med. Kuuul, not. Jag avskyr att behöva leta i mitt inte efter sådant som jag antagligen har förträngt av en anledning men å andra sidan måste det väl hjälpa mig. Min tanke är att det ska kunna användas i mina guidningar, speciellt tips om att tala och levandegöra. Det märks hur det går. Det gäller att börja komma igång med allt, och det om något är jag riktigt dålig på.
 
Däremot har jag ingen som helst motivation idag, allting går jättelångsamt och huvudet känns bara tomt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback