Oh happy me!

Igår var jag på intervju för ett korttidsvikariat. Det handlar om cirka två månader i en detaljhandel en bit ifrån där jag bor. För mig är det dels viktigt att jag får in några pengar, vilket alltid är trevligt, men jag saknar också människor och att arbeta med människor. Att sitta hemma, läsa och skriva gör att en blir både dagvill och konstig har jag upptäckt.
 
I alla fall så fick jag tjänsten, och det gjorde mig överlycklig. Något annat som jag faktiskt ansåg värt att notera, vilket ändå är lite jobbigt, var att både rekryteraren (som också intervjuade), chefen och butikschefen är kvinnor. Jag och en till har fått tjänsten, jag vet inte om detta också är en kvinna men ändå.
 
Så, från och med måndag får jag arbeta 50% också, det ska bli jättekul! Och eftersom jag ska pendla kanske det blir en del pluggande på vägen de gånger jag inte tar bilen också. Kanske kan en få lite inspiration kring uppsatser och liknande också.. Hum hum.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

Grattis, vad kul :)

Svar: Tack! Ska bli kul att faktiskt få göra något annat än bara plugga i ett par veckor.:)
Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback