Enough is enough is enough

Saker snurrar i det här huvudet. Formuleringar försöker få fäste och skrivs om ett par miljarder gånger innan jag alltsom oftast ändrar tillbaka till ursprungsformuleringen. Någonstans har jag fått för mig att jag arbetar allra bäst under press vilket borde göra att allt just nu bara flyter på. Kanske är jag inte nog pressad än? Det är ju massa dagar innan uppgifter och tentor ska in menar jag.
 
Snön har fallit över Linköping och helt plötsligt blev det kallt också. Bra för de där som tycker om vinter, skidor och sådär.. Mindre bra för mig som tycker mest om vår och höst när det är lagom varmt och snöfritt. Nog för att det är vackert med snö, när träden är klädda med gnistrande kristaller men jag flyttade neråt för att ha lite mindre vinter i mitt liv.
 
Det är till och med så kallt att jag måste ha strumpor på mig hemma, och det är inte alls kul, det är jag inte van vid.

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman - Om livet på Cypern

Hur låter det med 18 grader och sol istället? ;)

Svar: Mycket trevligare. ;) Fast å andra sidan tycker jag ju om att det är vinter ett tag, så jag är glad att den inte kom i november.:D
Maria

Postat av: joanna bergman

hej där, läs gärna min intervju med Elin Kero, Nevnarien, om du gillar foto lika mycket som jag! Du hittar den här: http://joannabergman.blogg.se/2014/january/intervju-med-nevnarien-2.html

Ha en trevlig kväll, kramar från mig!

2014-01-13 @ 20:01:09
URL: http://joannabergman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback