Finns det fler än 24 timmar på ett dygn?

Oj, jag har nu lämnat in allt.. Eller, ja allt som skulle in i fredags. Lämnade iofs inte det i fredags. Men... idag är första dagen jag är ensam på den där veckan jag skulle låta bli att plugga och bara vara. Hur många timmar finns det egentligen på ett dygn? Jag tycker att jag har varit vaken hur länge som helst och dessutom har jag inte gjort nått vettigt. Och klockan är bara 19.40... 
 
Att vara ensam också är tråkigt. Henrik är på kurs idag och en del av imorgon. Det betyder att jag kan göra exakt vad jag vill... Verkligen tråkigt just nu. Så nu bakar jag nutella- och bananpaj för mig själv.. omnomnom! Sen funderar jag på att spela tvspel faktiskt, ensam som man ändå är. Har ett helt Assasins creed som jag inte har tittat på än.
 
Gammal nutella- och bananpaj men ni förstår idén. Omnomnom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback