När doktorn ordinerar

Om lite mindre än en vecka, och lite drygt fyradagar är allt inlämnat (hoppas jag). Då har jag fått order om att bara vara i en vecka och göra sånt jag tycker är kul innan jag börjar med att bli färdig med det som jag har kvar. Om jag känner mig själv rätt kommer det att sluta med att jag sover en massa och spelar spel, men egentligen skulle jag vilja läsa en massa böcker. Vanliga böcker, som jag har valt själv för att det är kul och spännande att slänga in sig i en annan värld och uppleva saker man inte skulle fått annars.
 
Att spendera lite tid med livet, det vore faktiskt kul det också. Så jag vet inte jag. En känsla är att det kommer försvinna bort bakom möjligheten att faktiskt få vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback