Same procedure as every year Maria

Varje år tänker jag mig att jag ska blogga mer. Varje år håller det i korta stunder och sen tappar jag bort det igen.
 
Det är inte direkt ett spännande liv jag lever just nu. Jag pluggar, får inte csn, söker nått jobb här och där och nu och då, får inte jobb vare sig här eller där... Det är som sagt, kanske inte särskilt skoj att skriva om och när det inte händer nått, för det gör sällan det när det enda man gör är att sitta ner framför datorn och ibland få saker gjorda så är det nog såhär det blir.
 
Egentligen vore det kul med en ny bloggdesign, men det har jag inte orken till att sitta och plita ner. Egentligen vore det också kul att försöka skriva lite mer åsikter, men det har liksom aldrig varit min grej och då har det fallerat... 
 
Det här är iaf förhoppningsvis halvåret när jag blir färdig lärare, om inget nytt spännande händer igen som omkullkastar teorin. Den kommande terminen har jag iaf inga andra kurser samtidigt, bara sådana som jag har släpandes. Det här är terminen jag ska bli klar... 
 
Jag vill inte bli vuxen. Får man hoppa tillbaka till högstadiet eller gymnasiet? Gymnasiet var trevligare.
 
Okej, tillbaka till hemtentor. Nu har jag i alla fall uppdaterat en gång det här året.. Nästan rekord. ;)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Fortsatt lycka till med studierna!
Och med bloggandet. Känn inte pressen, uppdateringarna får komma när det passar. För mig kan det gå x antal dagar innan jag uppdaterar nästa gång. Ibland finns inte tiden och andra gånger saknas inspiration...

Svar: Du har så rätt. Perspektiv och svängar i livet är viktigt. Utan kontrast kan man inte uppskatta det ljusa.
Jag kan dock inte påstå att jag någonsin vill jobba på caféet igen. Usch.

Kram

Svar: Svar:Tack! Jag hoppas på att allt slutar krångla och det går att slutföra det utan problem. Uppdateringsproblemet är att livet går på i sin vanliga lunk. Det händer som inte så mycket spännande att skriva om längre.:P
Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback