Skit också...

Fattades ju bara det...

Allt material om Egypten som Kasper gav mig sparades inte på min dator.. :( Så nu måste jag vänta tills imorrn med att skriva min uppsats.. :S Och det är inte bra.. det måste jag nog skriva till Anna.. :S

Men iaf så har jag tappat 5 cm runt midjan och 4 runt låren. :D så nu är jag lika stor som jag var när jag först bestämde mig för att gå ner i omfång.. :P

Ledig idag och imorrn.. och så i helgen. :D weeey... fast idag for mamma och jag dit och handlade.. blev fina saker det. :P Krukor och gardiner.. :) Nu är jag nöjd...

Hungrig börjar jag bli med...

Nä.. bäst att skriva till Anna att hon inte kommer att få uppsatsen riktigt än. .:S Stackars henne som ska ha opposition på den. .:S

Läsa Linnéas uppsats ska jag göra också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback