Aj som s*tan..

Idag har jag varit hos den mycket spännande tandläkaren... Och lagat en visdomstand.. och så har hon skurit av mig en bit tandkött... Nu släpper bedövningen och jag har jätteont. :(

Hmms... Borde ta med mig datorn härifrån och sätta mig och plugga.... Och så ska jag förbereda mig lite grann för morgondagen och allt vad det innebär...

Vet ni vad som är mest konstigt? Att jag är mer nervös inför det här än vad jag var för att ha audition för Rytmus... Hmms.. :P Eller så är det kanske bara så det känns just nu.. ;) Man vet ju aldrig..

Det borde gå bra.. men jag tänker ändå ha samma förhoppning jag hade när jag sökte rytmus andra gången... att det kanske inte går så bra... för jag var också den enda som inte blev besviken när jag inte kom in..:P Och det var ju deras stora misstag..eller hur? ;)

Nä... var duktig nu Maria... Ja, jag ska... kanske.. sen. ;)

Kolla om vi har några sneda skalpeller. Jaha, bara sånna man sätter ihop själv.. För stora? Vi tar en vanlig...Gapa stort..

Usch... jag tycker inte att gå till tandläkaren. :P

Kommentarer
Postat av: Marie

ha ha ha ;D skadeglädje! fy fan tandläkaren är hemsk! frågan är bara varför du skulle skära bort tandkött? =/ uscha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback