Damn!

Det finns inget vi kan göra

Jag har ingen som helst aning om hur många gånger jag har suckat och sagt det under de här 2 veckorna som gått.. :P

Maria och Marie:"Carro, det finns inte plats!"
Carro: "Men gör plats då!"
Marie: "Men det går inte, ska vi verkligen göra så?"
Maria: "Ja men.. Det finns ju inget vi kan göra.. Bara att stuva ihop det"

Jajjemums.. Idag har jag haft en frustrerad dag där jag bara har känt, blä på allt... Näe... Men jag var verkligen grinig på lunchen.. stackars mamma.. :S

Fast.. lite gladare blev jag... för jag hade fått lön för 3 dagars arbete.. :P 3 dagar, 28 timmar och 2000 kronor.. :D Då var jagjättenöjd jättelänge. :D

Nä... NU ska jag fortsätta att vänta på Idolomröstningen.. Fan ta alla som sympatiröstat på Johan under hela tävlingen... Aaah... Man ska rösta på dom som är bra... Inte på dom det är synd om för att ingen annan röstar på dom...

Wey.. :P

Nä.. nu blir det kisspaus. ;D

Kommentarer
Postat av: Marie

Du glömde att skriva om prismärkartävlingen! hahahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback