Life is like a box of chocolate

Pfft... nu är jag less... :S

Jag är ensam... det suger... något så fruktansvärt... det regnar.. och ingen har jag att leka med, eftersom Kasper inte är här. :(

Appropå ingenting så var Danny fruktansvärt bra i Idol igår... det är inte ofta jag nästan gråter av musik, men det var väääälidgt nära igår... För mig växte han enormt..

Jag har börjat träna.. :P Så att jag kan ta mig in i balklänningen igen...  Suck...
Om jag lyckas med det..så sk a jag kanske söka idol nästa år.. och bara för att vara säker på att ta mig vidare ska jag vara helt naken och skutta runt som en tetting.... för det verkar ju vara det som behövs för att någon ska lyssna på en...  :P

Men skämt åsido... jag skulle gärna prova på att söka idol... bara för att kolla vad som säger...

Sen ska jag iaf se på brottskod försvunnen.. och sen kanske också på mord i sinnet som jag spelar in.. :D

Tänkte jag att det är fruktansvärt många som inte känner mig... som inte vet något om mig... så jag tänkte att jag lägger ut bild på några av minja absolutsaker i mitt rum. :)










Erkänn att dom är översöta. :)



Nä nu är jag less.. :P




Jag vill också vara en sån som folk vänder sig om efter och tänker: DAMN! 

Kommentarer
Postat av: Halebop Meadowstreet

du, ingen av de där filurerna slår ju iaf bengt! föresten, när börjar inspelningen på bengt the movie? haha.. :P

2006-10-11 @ 13:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback