Men Satan...

Jajjemums.... Jag kan ju i alla fall påstå att det snöar... och det snöar jättemycket....

Tallen som vi har på baskgården hade blivit lite nedtyngd av snö så det gick som lite av en bit upp och rev ner telefonkabeln.. så hemma har vi nu varken telefon eller internet... :( Så därför sitter jag på sörgård just nu...

Igår skulle kasper till stan.. så jag tyckte att jag skulle följa med och så skulle vi köra bil.. (det bestämde vi innan alla snö kom) och det tog ju faktiskt bara en halvtimme att sopa av bilen.. :P och sen var vi alltså på väg... Jösses säger jag bara... Det tog 2 timmar att åka till stan.. :S

Mycket snö...

Sen tog det faktiskt bara en och en halv timme hem.. :P då gick det lättare att köra... trots att vi låg bakom en lastbil mellan häggenås och hammerdal.. :S Vägen var iaf spårig och jävlig och jag har träningsvärk från att ha hållit i ratten så jäkla hårt.. :S och det hade kört två bilar av vägen som vi såg.. en precis innan tullingsås och en precis efter..

Gatan vi bor på var också spårig.. och hal.. :P så det var rena halkbanan igen... Och så skulle vi åka och ta ut paket efter det.. .och leta pappa (som satt fast på hjalmars parkering :P ) Jaja...

Idag ska jag titta på kulturarena på folkets hus... min lillebror ska vara med där.. .:D Det ska bli spännande att titta på.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback