Den bästa 2årsdagen i världen?

Igår firade Kasper och jag 2 år.

Snacka om stort ståhej... Kasper är nere i Dalarna igen och får cellgifter, och jag spenderade min dag tillsammans med min lillebror eftersom hans bandrep inte var särskilt skickligt planerat. Om inte annat så var det mest spännande debattinlägget jag skrev till svenskan... Wohooo.. Vad finns det mer att säga än så?

Idag har jag iaf varit på dagis... 5 timmar... jaja... mysigt.. jag har kramat och myst iaf... barn är härliga... dom tycker om dig för den du är.. dom ser verkligen vem du är.. Det är bara att tacka och ta emot...

Vad jag däremot inte tackar, men tydligen ändå har tagit emot är en stor förkylning.. täppt överallt... tjock i huvudet också...och den börjar leta sig ner mot halsen... SHOOT!

Imorrn har jag svenska... direkt från morgonen... det är ju hur taskigt som helst... Buhuuu! Jaja... Det är väl bara att se glad ut och gå dit... om inte annat så är det vääälidigt dumt att missa en lektion man har 1 gång varannan vecka.. :P

En sak bara: Varför blir jag alltid sjuk när Kasper påbörjar en ny behandlingsperiod?


Min Underbara Älskling

Kommentarer
Postat av: evans

Hej! Hoppas att både du och Kasper mår bra. Ta hand om er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback