Hurtbullar

Idag har vi varit runt och cyklat med Fea.. tänkte skriva in oss på nationerna men kasper och jag har inget antagningsbevis än.. men det har papsen skickat. :D

Nu skriver jag blogg samtidigt som jag tittar på Poirot... så jag är nöjd..Kasper gjorde en fantastisk god wok idag med kebabkött, ris och wokgrönsaker.. lite soja och kryddor.. bara smaskens :D

I måndags när vi träffade Fea för första ggn (jag för första ggn på 2,5 år) så bjöd vi honom på mat med.. och han blev så lycklig för att få flygande jakob.. :P en av de få maträtter jag faktiskt kan laga.. :P

Igår var vi ute och cyklade (hurtbullar) och tittade på var han ska gå skola och var kasper och jag ska gå. :)

Idag har vi varit duktiga och skaffat bibliotekskort.. ;P

Näää. Poirot :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback