I don't care what you believe..

Just nu sitter vi och tittar på Hemsökta Hus på Tv4+... Och I don't like it... Jag tror på spöken, jag har alltid trott på spöken... och sånt här tycker jag är jävligt spännande.. men jag hatar att titta på det.. ;P Det är tur att jag har min nallebjörn att kramas på inatt.. för jag skulle aldrig vilja sova ensam efter sånt här.. :P

jag har sett många underliga saker.. och jag har hört saker.. som gör att jag inte kan låta bli att tro på spöken.. men jag skulle gärna vilja tro att det var min egen paranoida inställning till saker som gör sånt här...

Klockan är strax 00.00... och när det här programmet är slut ska vi ta bilen och se om vi kan se hur i helvete jag ska kunna cykla dit jag ska vara imorgon på utbildning.. för jag kan inte få skjuts.. för min karl jobbar 15-20... vilket på ett sätt är bra för då behöver jag inte vara hemma så mycket ensam.. :P

Däremot på tisdag så får vi träffas en halvtimme innan jag ska iväg på utbildningens andra dag... suck... hoppas det visar sig vara ett bra jobb...

Apropå spöken.. När Kasper och jag var i Uppsala domkyrka och knäppte kort.. fick vi med en ljuskula (orb kallar dom det på engelska, speciellt i spökjägarprogram) som vi såg ett ansikte i... Christ... Eller kanske Bloody Hell som Ron i Harry Potter skulle ha sagt...

Hmm.. Jag saknar Harry.. :( För nu är böckerna slut...

Nä.. biltur var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback