Idag... (eller igår)

var en bra dag...

För i mitt liv är det lördag, för jag har inte somnat än. :P

Medeltidsmarknaden var mysig.. Liten, men mysig. Tornerspel med "riddare" från hela världen.. Det var tufft. :) Små mysiga stånd också, med olika saker.. Vi tog och köpte lite för tidiga 3årspresenter till varandra, Kasper ville ha en mjölner och jag fick ett par örhängen... Min
bilddagbok visar hela dagen...

Idag har också varit en sån där dag som jag har mkt enstaka gånger.. Jag har känt mig som om jag faktiskt är snygg idag.. Som om jag hade kunnat vinna över Paris Hilton i en popularitetstävling världen över... Det känns bra.. :P

Synd bara att den dagen infann sig lite tidigare än den borde.. :P Hade varit bra att ha en vill-gå-ut-dag därvid skolstarten istället för nu... Men men.. man får inte alltid som man vill..

Imorrn tror jag att det blir yoga.. :)

Just nu känns det som om jag skulle kunna springa ett marathon.. och det säger mkt om hur jag känner mig.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback