Men jösses...

30 grader ute.. och 30 grader inne.. :P Inte ett moln och fruktansvärt strålande solsken.. :P

Om ca en timme ska kasper åka till sitt jobb.. han får ta bilen. :P Och jag ska cykla en helt nu väg. :S Vi får se om jag hittar fram.. jag tänker iaf ta himla god tid på mig.. mest för att slippa tokcykla eftersom jag har den tendensen med min fantastiska kondition att bli illröd i ansiktet och svettas som en gris.. och det låter ju inte så attraktivt i samband med att vara på utbildning i ett par timmar...

Idag hade varit en perfekt dag för en heldag ute på gräsmattan på badet.. då hade t.o.m. jag tyckt att det var okej med 55 spänn.. :P Med en väska med lite fika i så hade det ju varit alldeles strålande.. :P

Till lunch innan avgång blir det fryspizza.. ;P Euro shoppers... jaja.. vad ska man säga...

Idag har jag mött en av de enda människorna i hela uppsala med servicekänsla.. Det är faktiskt ganska läbbigt att det verkar vara helt okej att vara en idiot här... för dom har ju så många kunder ändå?

Igår ringde jag till AFs kundtjänst.. och hon i telefon var inte ett dugg trevlig.. inte blev det bättre av att hon som jag pratade med förra gången inte alls hade gjort de ändringar hon sa att hon skulle... nä.. blä... Och det värsta är att jag väl antagligen måste ringa dit igen. :( Blä en gång till...

Men egentligen... en utbildning på 2 dagar? Undrar hur mycket jag ska måsta lära mig egentligen? Det är ju inte så att jag ska sitta där och kunna svara på alla frågor om försäkringar... Nä.. jag vet inte.. vi får väl se vad som händer...

Nu har det gått ner till 28 grader ute... inne är det fortfarande 30.. :P

Nä... Mat och lite Wii innan det är dags för avgång.

Läst ut Bakom stängda dörrar av Kristina Hansen idag. En sann historia om incest.. Jätteläbbig.. och fruktansvärt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback