Min första dag som lärarstudent.

Jisses säger jag bara.. :P Mycket information på ca 2 timmar.. Ont i ryggen och jag minns nog inte hälften av vad dom sa.. :P

Iaf så har vi köpt de två första delkursernas litteratur... eftersom vi inte är i samma grupp och läser olika delkurser så behöver vi bara skaffa en av varje bok... positivt.. :P

Både jag och Kasper ska ut på VFU (verksamhetsförlagd utbildning) om bara några veckor. .:S Och jag ska även göra det i nästa delkurs.. jösses.. Jag är nervös.. :D Men det ska bli så roligt.. :D

På måndag är det första introduktionskursen.. och sen är vi på olika ställen, olika tider och olika dagar.. :P

Imorrn ska vi på sjukan. Sen, om vi hinner, ska vi gå och få lite information på universitetet... Och sen på kvällen är det reccemiddagen på norrlandnationen.. :P

Wey. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback