Nästan all alone. ;P

imorse där vid kvart över 7 åkte vi med lillebror till tåget.. och eftersom jag inte har sovit något sedan dess håller jag på att somna nu istället.. :P Jag har ju faktiskt varit vaken i 6 timmar.. ;P

Idag är en sån där varm dag igen... 25 grader ute och 29 grader inne, även fast balkongdörren är öppen.. :P Och idag har vi en latdag. :D

Igår var jag snäll och skjutsade kasper till jobbet.. i spöregn..:P Och efter att jag hämtat honom gick vi de 500 metrarna som det är till fyrishovsbadet och betalade (icke så) glatt 55 kr var för att ta oss in. Men vadå, det såg ju så bra ut på hemsidan, så det skulle säkert vara värt de pengarna och vi skulle säkert vara där i flera timmar...

1 timme senare var vi på väg hem.. Nä... det var inge bra. ;P Men nu vet vi ju det iaf...

På fredag åker vi till Danmark på bröllop.. :P Det ska bli spännande...

Jaja.. nä.. vattna blommor måste jag iaf göra idag.. sen.. inte så mycket mer.. ;P

Kommentarer
Postat av: evans

Vilken fin header du har gjort! Finns det en sporthall på det där badet också? Jag har varit där och ätit lunch någon gång, men jag såg bara ett bad.
Undrar om det är dit jag ska och träna? Hoppas att ni har det bra och att vädret fortfarande är bra! Fast 29 grader inne låter lite jobbigt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback