Nervositet..

Nu är jag nervös... Om en timme ska jag vara där.. och jag håller på att gå genom taket...

Idag har jag och lillebror varit i Uppsala domkyrka.. :) och utanför och vandrat... synd bara att jag fick parkera fyra kvarter ifrån.. :P

Vi var och handlade också.. och då körde lillebror på mig med varuvagnen.. så nu har jag en skrapad häl... :P Men med lite plåster ska väl det fixa sig...

Aaaaah.. jag är toknervös.. och jag vet inte hur många som dom tagit dit för intervjuer.. och det finns 2 platser.. :S aaaah... om det är 10 har jag 20% chans att få jobb.. :P Och om det är 20 har jag 10% chans.. så det känns ju inte så lovande kanske.. Fast... det lät som om han tyckte att jag verkade bra på telefon iaf.. och vi kan ju hoppas..

I varje hus bor det en liten liten... flodhäst...

Ojoj...

Nä.. nu ska jag leta fram nått block som jag kan ta med mig till den allmänna informationen.. jag kan ju åtminstone verka så professionell iaf...

Oj vad tiden går sakta när man är nervös.. :P

Kasper ska få skjutsa dit mig.. inte så stor chans att jag kan köra just nu.. :P Och inte säkert att jag kan göra det efter jag är klar heller.. :P Så det är bättre såhär...

Ojoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback