Sjukdag..

Idag har jag varit sjuk.. och enormt grinig om man frågar kasper..
Vaknade med världens huvudvärk och tänkte att det var nog vätskebrist så jag drack 3 glas vatten (intre på en gång).. men det blev inte bättre.. det enda som hände var att jag började må illa också... så jag gick och la mig igen... och tvärvaknade en halvtimme senare.. :P jaja.. mådde inte ett dugg bättre... men nu mår jag prima.. efter att ha fått lasagne i mig. :) jag har också diskat med sprängande huvudvärk.. och då lagat mat.. :P Jag har nog också skällt en del på Kasper faktiskt.. :P men jag blir grinig om jag är utan mat och om jag dessutom är sjuk.. ojoj.. ;P

fått se också att efter andra antagningen på högskolan var det 15.59 i betyg som krävdes.. och 0.9 i högskoleprovet... jag och kasper måste ligga ganska högt upp ändå.. :P

Imorrn är det packningsdag..:P Och så är det diskaklartdag.. ;P och så är det nog stinka-vitlökdagen också.. för kasper skulle blanda tzatsikimix med gräddfil, och la i mer vitlök... så det smakade enbart vitlök.. och fruktansvärt mycket. ;P jaja.. det blir nog bra..
.
nu börjar huvudvärken smyga på mig igen. :( skit...

på fredag är det off to danmark som gäller..:P hemma igen på söndag... då flyttar kaspers kompis fredrik hit... ja.. inte hit till oss.. men till Uppsala.. skönt med a familiar face. ;P

Jaja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback