Chokladsug...

Jag har inte någon som helst motivation för att börja skriva på hemtentan... men det ska ske idag.. Sådetså!!
Däremot... så måste jag nog lulla omkring här inne först.. :P Mitt huvud känns heltomt...

Vi får se hur viktnedgången kommer att gå. :P För... 1300 kcal om dagen vill dom att jag ska äta.. vilket dom påstår är ca 800 mindre än vad jag äter i vanliga fall.. hur nu det går till.. för jag tycker att jag inte äter nått alls... Ja just det: Mamma! Om du läser det här vill jag ha en sån där liten våg som du har i julklapp, så man kan väga det man äter..

Idag har vi 3 år och 3 månader.. och igår hade vi bott tillsammans i 5 månader.. Tiden flyger när man har roligt... Lite nervösa blev vi när vi insåg att vi inte spenderat en dag ifrån varandra på 5 månader.. inte en natt heller... Skrämmande egentligen. :P Så nu får vi se vem som ska åka vart så vi får lite semester ifrån varandra. ;) Men det lär nog inte hända på ett tag det heller...

Igår däremot gick det strålande med kalorintaget.. för jag motionerade också.. och då tar dom bort kalorier, så man får äta det man motionerar bort också.. snällt.. :P Hur som helst så tyckte jag att jag hade ätit hur mycket som helst men låg ändå under dagsintaget.. måste vara att jag inte åt en enda liten pepparkaka, ingen lussebulle och ingen choklad.. men det var svårt.. Under mitt chokladsug så stålsatte jag mig och åt 100 gram gurka istället... Det tyckte min mamma var starkt.. ;P

När vi var ute och gick på stan igår kväll så tittade vi in i skyltfönstret på Lustgården (tror jag den heter, nån sexbutik iaf) och där stod det tomtar och blottade sig... det var nog det roligaste jag sett.. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback