Hemma hos mamma..

och pappa.. och lillebror..

Vid halv 11 kom vi upp igår.. vägen var jättebra hela tiden..

Idag har vi varit på dollar och sagt hej till alla, och så har vi varit hos mormor och klätt hennes gran och ätit.. imorrn blir det farfar som får påhälsning, och kasper ska träffa honom för första ggn.. :P ballt ballt..

Mamma kommer att följa med mig hem efter nyår, så jag slipper åka bil själv, och så att hon får se hur vi har det nu.. Det är ju trots allt 6 månader sen hon var där sist.. mer eller mindre..

Lillebror och jag har suttit och sjungit julsånger idag. det saknar jag med att vara nere i Uppsala. jag kan inte gå upp en våning och sätta mig hos min bror och så spelar han och vi sjunger.. hoppas han saknar det med.. han har iaf spöat skiten ur oss i Guitar hero..:P Men det är väl så det ska vara..

Hoppas på att mamma kommer att hinna färga mitt hår innan julafton.. får väl se vilken färg. ;)

Kommentarer
Postat av: evans

GOD JUL till dig också!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback