Juldagen...

Klockan är bara 5 och jag tycker att den bör vara hur mycket som helst..

Tur att mamma följer med mig hem sen så jag får hjälp att bära julklappar upp för alla trappor, för det lär bli ett par påsar.. vi fick så stora paket iår.. men det är ju för att jag är snällast i världen förståss. :)

igår på julbordet åt vi anka, som var jättejättegod.. dom andra åt även varm dansk leverpastej, som inte jag äter (för det har jag smakat förut) och rödkål.. dessutom hade vi med en massa sillsorter. .det hade min familj jätteskoj åt eftersom jag knappt äter någon fisk alls.. :P Men köttbullarna som Mats jag och Kasper gjorde dom blev himla goda dom.. :)

Hoppas alla hade det lika mysigt som jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback