Kalla fossingar

Mamma var snäll igår och köpte en halkvarnare till vår bil...och ídag skulle pappa och jag stoppa in den i bilen.. och jag mitt dumma skrälle tänkte: Hur svårt kan det vara? 11 gick jag ut och skulle sopa av bilen.. tack vare att jag är världens bäääästa snösopare tog det säkert mellan 30 min och 1 timme.. :P men så tog jag ingen brådska på mig heller... Gick in.. satt ner i 5 minuter innan pappa kom och sa: Nu går vi ut och fixar detta... klockan 15.00 hade vi plockat ihop bilen igen.. men nu fungerar iaf halkvarnarjäkeln.. om bilen startar, det vet vi inte.. :P

Lillebror och jag ska se på The simpson movie sen har vi planerat... och jag skulle behöva läsa lite mer också.. :P

Nä.. följa med mamma och handla ska jag också..

Jag fryyyyser. :(

Kommentarer
Postat av: evans

Gott nytt år!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback