Kanske för tidigt...

Kanske är det för tidigt för tomtar? Men jag är ju faktiskt inte hemma på julafton, så då vill jag ha mina tomtar innan, så det är vad vi gjort idag, och det ser så mysigt ut. Dock insåg vi ganska fort att vi inte hade särskitl många tomtar till 3 rum, så det blir nog att leta imorrn, efter att jag klippt mig. :D Ska ju ändå leta juklappar och handla mat så då kan vi lika gärna leta tomtar åt oss också.


Inte blivit mycket plugg idag inte, för det har inte hunnits med.. men det ska jag göra snart.. läsa lite iaf.. och sen imorrn blir det till att göra det med...:)

Trött börjar jag bli med, även om jag/vi inte varit uppe i 12 timmar än..:P

Tror jag ska tvinga ut herr kasper på promenad runt huset för att knäppa kort på vår balkong nerifrån ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback