Tvärslut..

Oj.. om jag visste var energin skulle komma ifrån. Det vore ganska trevligt att veta, för jag tror att all energi, plus alla reserverna tog slut för flera veckor sen...

I fredags hade vi premiär och sen har vi spelat hela helgen, och vi kan ju bara säga att även fast det gått bra och det har varit väldigt skoj så hade jag gärna sluppit det så jag fått vila upp mig istället...

Massa skolarbeten har jag kvar.. imorrn när jag faktiskt är ledig ska jag skriva klart oppositionen på maddes uppsats och skicka in den.. den är bara liiiite sen.. och en massa historia och lite mer svenska ska jag göra med.. :P

Nä, vet ni vad som är skönt? Att krypa ner i sängen och titta på en Asterixfilm. :P fast, dom tar snart slut, och då har jag inga att se på :'( Kanske måste titta på en disneyfilm ikväll istället.. ;) Kanske Aladdin? Kanske, kanske inte...

Tur att jag har min underbara Kasper, som gör att jag får ladda lite batterier genom att kramas så mycket som möjligt. :D

på fredag är det dags igen. :P Fast, å andra sidan är det inte varje dag jag visar mig i blå leopardtights eller shorts som är för små med för liten tunika över.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback