2007

Oj, det låter underligt att säga.

Jag börjar det nya året med huvudvärk, inte bakishuvudvärk utan sjukhuvudvärk... Att jag aldrig kan bli frisk...

Ska ta itu med skolarbeta också, har gjort klar religionen nu iaf, och snart ska allting annat tas om hand. Inte imorgon dock, då har jag en massa massa inventering.. Frågan är ifall jag kommer att ta mig ut från Dollarstore överhuvudtaget igen. :P

Jajjemums... Hoppas att alla hade en bra nyårsafton igår. Själv var jag hemma och mös med familjen... Vi  kom på att jag antagligen inte firar nyår med dem nästa år, utan förhoppningsvis i Uppsala, så det blev lite mystiskt för mig också, jag som är van att vara hemma med mamma.. :P

Skolarbete var det ja...

Dessutom kanske det är dags att koppla in min nya externa hårddisk.. :P Men jag är så nervös för sånt.. :P Det var en massa installationsskivor och grejer.. Nä, kanske bäst att vänta tills kasper kommer.. :P

Kommentarer
Postat av: Marie

sluta vara så himla msn-handikappad! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback