Herre jistanes.. :S

Fick hem ett personalblad idag.. .från dollarstore.. det var premiär för den.. och när jag gladeligen öppnar tidningen så är bland det första jag ser en bild på mig och cilla från invigningsdagen.. jag höll på att smälla av.. :P Det var en sån extrem flumbild som vi inte visste vart den skulle hamna förrän Carro tagit den.. och när hon sa att den skulle in i personalbladet skrattade vi lite och sen har jag förträngt det... gladeligen. :P
Tur att jag inte ska på firmafest i helgen och bli igenkänd. det vore hemskare än hemskast.. :P

Ledig idag.. och imorrn.. och det behövs verkligen.. jag har mycket att göra jag.,. det kan jag lova.. men jag behöver min sömn.. jag har fortfarande inte blivit frisk från förkylningen, illamåendet och huvudvärken jag fick en vecka in i dollarstorebyggandet.. det är hemskt... och det är ju faktiskt bara 2 veckor och 2 dagar fram tills att det är revypremiär också...

Hmms.. kanske bäst att lära sig sina repliker nu då? Kanske.. :P

Nä... nu vill jag ha tillbaka min kasper från fikat.. så det så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback