...Dags för magminskning tror jag...

Idag var jag på apoteket.. köpte lite huvudvärkstabletter och sådär...och så pratade hon om semester eftersom datorn hon satt med hängde sig... Och så frågade hon om jag hade semester.. Och jag svarade att jag var arbetslös.. men att det var lite skönt från början det med...Och så tittar människan på mig och säger: Och så har du ju magen också... Jag höll banne mig på att dö... Senast någon trodde att jag var med barn var när min autistiska kusin var och hälsade på... Och då var det han som sa det...

Huvva... vad irriterande...

jaja.. nu ska vi mysa med levande ljus och numbers.. :) och så lite ost och kex...

Usch.. jag som tyckte att jag blivit smalare.. hon apotekstanten förstörde verkligen min dag.. :( Tillsammans med lampsnubben på EM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback