En bra dag idag..

Idag har jag fått Harry Potter.. :D Wey.. Jag är alldeles frälst.. spännande är den också.. även om jag mest lullat omkring och städat idag. ;P

Hur som helst så finns lite bilder från hur det ser ut numer på
bilddagboken men de är inte många...

Igår såg jag förresten en igelkott.. Det tror jag aldrig att jag har gjort förut.. Däremot har jag sett en tvättbjörnsunge.. I en fälla i Amerikat.. ;P Men dom släppte ut den igen om jag inte minns fel....

Igår skulle vi ha sett på Norbit med Eddie Murphy, men Kasper råkade bara somna.. ;P Får se om vi ser den ikväll.. men jag vill ju läsa bok ju.. ;P Och det vill säkert kasper att jag ska göra så att han får läsa den sen också. :P

Jag sitter här i ljuset av en massa tända ljus, och det är så underbart mysigt. :) Och eftersom vi har fått upp lite saker på väggarna i vardagsrummet blir jag så glad.. helt plötsligt blev det mer som ett rum. :)

Nä.. sova kanske.. vi har mycket att göra innan kaspers familj kommer imorgon.. :P

Jag är ganska trött faktiskt.. men jag vill läsa bok..

Jag såg att snart kommer Evan Almighty på bio också.. skojskoj.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback