En sån här dålig dag till så.. :P

Weo.. 50 spänn idag... eller 100.. ja ni fattar vad jag menar.. :P Och ja Sara... jag skulle mer än gärna byta jobb.. :P Tack och lov att kasper åtminstone har en ytte-pytte timlön också på 50 spänn...

Idag har kasper varit såååååååå duktig och dödat en spindel till... :P

Lasagne till middag idag.. vet du mamma? jag hittade den där färdiggjorda bechamelsåsen på Ica Maxi.. ;P Så nu ska jag prova den idag och kolla om den är god. :)

Nä... nu vill jag nästan sova..

Imorrn... 13-18...

Kommentarer
Postat av: evans

Jag kommer och hälsar på och tittar på Grey's! Varje tisdag ;) Vad kul att ni kom in på universitetet! Grattis, grattis! Det är kul att plugga på universitet - roligare än gy. Ha det så bra! Hälsa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback