Gissa vad jag säger nu?

1 dag kvar.. :) Men inte ett dygn.. :P Snarare 1,5 dygn.. men skitsamma... det är söndag idag och imorron måndag åker jag.. alltså är det 1 dag kvar.. :)

Snart ska vi åka och hämta släpvagnen i Ås... och sen är det packa marias kappsäck(?) som gäller för hela slanten.. ska dessutom åka och säga hejdå till en liten momma.. när jag kramade om henne igår var det nära tårarna... vem vet hur många ggr till jag får se henne? Hon är ju faktiskt 86 år...

Nä.. nu så var det frukost kanske... om en timme ska vi absolut ha åkt iväg och försökt att leta oss fram till Ås.. :P Inte alltför lätt kanske...

Det värsta är att om det är 1 dag innan jag åker... så är det två innan arbetsintervjun.. och det gjorde mig nervös.. :S

Om 12 timmar (lite mindre faktiskt.. säkert precis 10 i 21) så sitter jag säkert här och ylar;24 timmar kvar... 24 timmar kvar.. 24 timmar kvar.. :P Nu är det inte lika roligt då det är 35 timmar och 15 minuter kvar.. :P men det var ju inte så noga...

Nä.. frukost var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback