I väntan på disken...

Just nu låter jag glasen ligga iblöt ett tag...  Vi måste verkligen ta itu med diskningen lite oftare så inte allt hopas så att jag måste diska medan kasper är på jobbet.. för det är inte kul att diska för sig själv...

Sen, när han kommit hem, är det bara att åka och handla eftersom vi har slut på mat.. ;P Och så kommer det ju en hungrig lillebror på lördag. och han äter som en häst.. alltså kommer jag att ha två hästar här hemma.. :S Yikes.. ;P

Skulle behöva både klippa och färga mig nu... men Angelique kanske kommer nån gång under hennes semester.. och då kan jag ju tvinga henne att göra det.. ;P Hon brukar vara bra på att klippa mig.. och så litar jag på henne.. :P

Pfft.. nä nu kankse det är bra med glasen.. skulle behöva hinna diska klart så jag kan åka på stan innan kasper slutar.. men innan 3 verkade det svårt.. :P Jaja.. lägger väl på ett kol nu då. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback