I'm Off!

Nu ska jag strax gå och bli klippt.. :) När jag kommer hem ska tillebror få knäppa kort på mig.;P Om jag blir nöjd så ska jag beställa tid för färgning innan nästa fredag också. :P

Jaja... Nu är det bara att cykla de fantastiska långa 300 metrarna till frisören ;P

Igår var vi förresten på Gröna Lund.. Det var en rolig dag.:) Men eftersom vi la in väskan i ett förvaringsskåp blev det inte många bilder heller. :( Men jag ska försöka få in souvenirfotot som vi köpte från lustiga huset. ;P

Idag ska vi till Ludvika efter att Kasper har slutat.. och jag ska hämta honom. :S Imorse skjutsade jag hem mig själv. ;P För Kasper fick köra till jobbet. ;P

jaja.. Nu är det dags att åka.. Lämnar lillebror alldeles ensam.. kommer han att klara det? ;S

Kommentarer
Postat av: Marie

Skojsigt. Jag måste oxå på grönan snart igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback