Iqtesting.. :P

Tog och testade min Iq efter att ha läst Rospinglans blogg..:) Fick 130 vilket var hög.. ;P Tydligen är jag mer intelligent än 97%.. åtminstone hade jag mer rätt på Iqtestet... ;P det ni.. :P Jag som tycker att jag är så dålig på sånt där.. :P

jaja.. nu är det snart jobbdags igen.. måste erkänna att det inte är särskilt skoj... Igår fick jag iväg 5 st... det är fantastiskt va? Igår tjänade jag alltså 50 kr.. :P 100 ifall jag stannar i 10 dagar... suck... så om jag inte gör det har jag hittills tjänat 190 kr.. eller 380 ifall jag blir kvar... woho...

Nä... Duschen kanske nu då...


Kommentarer
Postat av: Sara

Maria! Ni måste byta jobb! du kan ju inte tjäna så lite varje dag! Det är ju mindre än vad jag får i timmen...
Kram
Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback