Oboy...

25,5 timmar kvar nu... Det blir inget 24 timmar kvar 24 timmar kvar i bloggen när det är 24 timmar kvar.. för då är det close to home, och sen är det torchwood.. :)

Nämen du.. Nu är jag less... Imorse (runt 11) tog vi och åkte in till lilla staden Östersund... fast.. jag hann då inte se nått av östersund..:P Direkt till Ås för att hämta släpet.. det blev fullt som attan när vi var klar...tur att det finns både bagage och baksäte... (Precis av just den här anledningen som min lillebror får agera packåsna imorrn Konrad ;P )



Nu har min komplettering kommit in så jag. :) Så nu har jag 18.23 i betyg tyckte den. :) Och jag säger inte emot :P

Kom förresten på att jag har hämtat balkortet.. och det har jag säkert krivit om också, men det orkar väl inte jag kolla.. Tog kort på kortet med mobilen.. så ursäkta om det inte är så tydligt..:P Ska göra det ordentligt någon annan dag. ;P


Nä.. nu måste jag nog gå och kika efter om jag har allt som jag ska ha. ;P

25 timmar och 15 minuter kvar nu. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback