One more day..

Och så var det dag 4 av 10... 5 st idag igen.. varav 3 var mellan 18-20.. jag har också hunnit blivit rejält utskälld av en tant.. men men... nu är det bara 6 dagar kvar.. ;P

Nu väntar det mat att lagas.. sesamlax med bulgur... :) jättegott men guuuud vad jobbigt det lät att laga till ;P

Nä.. mat och sömn känns det som... imorgon börjar vi klockan 9.. tänkte gå till arbetsförmedlingen också, men vi jobbar precis under den tiden som dom har öppet.. så det får bli på måndag istället...

miss marple på tvn nu... lättsamt att titta på just nu... åhå så trött jag är...

Nämen... hoppas laxen har tinat snart... för hungrig börjar jag bli också...

undrar om vi får nånting städat här imorrn när vi slutar tidigt... ;P Så jag kan lägga ut bilder på bilddagboken.se.. ;P

Nä... gör nått nu då Maria..! Ja, jag ska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback