The final three!

Nu är det de sista 3 provdagarna kvar.. Idag ska vi åka på arbetsförmedlingen innan vi börjar också.. Bara för att... Speciellt för att mint handledare från Ström ringde och sa att jag måste gå dit. Och eftersom det här är en testperiod utan lön så kallar jag mig fortfarande för arbetslös. Och på tordsdag blir jag arbetslös på riktigt...

Har du skrivit om din underbara pojkvän i bloggen än?- Pojkvännen. ;P

I morse klev han upp 8 (jag sov som en stock), duschade och rakade sig (för ovanlighetens skull om rakningen) och for sen och handlade bröd och lite sånt.. Och sen när han kom hem så diskade han och gjorde frukost åt mig. :) Så underbar pojkvän har jag. ;)

Nu får vi se om han stannar kvar på jobbet om han får erbjudande. Jag gör det inte.. Tror jag tjänar bättre på a-kassan.. :S Det är inte lovande..

Jaja...

Idag 15-20...Suck...

Håller på att planera lillebrors besök också. :) Lite gröna lund kanske. ;P Maria loooooves karuseller.. ;P
Sen ikväll blir det väl till att städa... Och så Morden i Midsumer såklart. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback