Till frukost? En nostalgitripp tack.

Ifall Kasper får igång videon så ska vi se på det första folklustspelet jag var med i. Det enda som inte han var på plats och såg.. Järnvägsknut och hans järnvägsknut. När jag kom till dom människorna var det första gången jag kunde vara precis mig själv bland mycket folk.. och jag insåg att folk tycker om mig för den jag är.

Hmms.. Det verkar vara svårt att få igång videon. men jag vill se den... Med kudde på magen och mammas jättegamla glasögon..fruktansvärt vackert.. ;P Och det är ju inte alla dagar man får se fernando i lösbröst och peruk heller. Jag minns hur det var en tant som tittade på mig efteråt och frågade vem flickan i de blonda flätorna var.. Haha, sa jag. Det är Fernando. Ja det är fantastiskt. Då mötte jag även en riktig diva.

Undrar om jag har bilder därifrån på den här datorn.. Det tror jag inte.. :S Måste kanske be mamma att skicka dom.. Och bilderna från andra årets revy. Jag och mina fantastiskt tjusiga randiga strumpbyxor. Så smal har jag aldrig varit förut.. :S och är det då garanterat inte nu heller...

Hmms.. Det är ändå bara Järnvägsknut och hans järnvägsknut, en revy, Bland korgossar och pangbrudar och Det här årets revy som vi har gjort... suck... Om jag inte minns fel så ska de nu göra en musikal till hösten..Synd att jag inte kunde vara med på den.. Det hade varit skoj..

Idag har jag köpt biljetter till Danmark för att gå på bröllop. Tur att Kaspers bestemor och bestefar (farmor och farfar) betalar dem för annars hade det varit 5500 som bara försvunnit där.. :S

Idag måste vi verkligen verkligen tvätta... Och såska vi försöka få ordning påskiten här inne. för nu börjar det bli för mycket lådor kvar ändå...För om ca en vecka kommer nog kaspers familj.. och då ska vi  ha det klart.. :P

Nä.. frukost nu... och lite revyminnen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback