Uäck!

Idag på jobbet började allt bra. :D Det började med det fantastiska 4 sålda på 1 timme och 45 minuter.. och jag tänke; aha, det här kan ju komma att gå ganska bra idag. jag menar, det är ju faktiskt lite drygt 3 timmar kvar.. Woho.. :) Money here I come...

Klockan 20.00 när det var dags att gå hem hade jag sålt totalt 5 st... På 3 timmar fick jag iväg 1... 1!! Och det var till en mycket sällskapssjuk tant..

Hem.. Laga mat, makaronstuvning med köttbullar. :) Nöjd liten Maria.. Morden i Midsumer.. :D Då var jag ännu mer nöjd..  Sen har vi fått hem spelet om Harry Potter, så det spelade jag lite på också. :P det var lite krångligt bara...

Två dagar kvar nu.. Det är inte direkt någon överdrivet stor chans att jag får vara kvar. Så idag var jag och hälsade på hos Arbetsförmedlingen.. jag gillar inte arbetsförmedlingen.. Inte för 5 öre.. Men so what. Jag kan väl vara inskriven där tills den 1 september...

Jaja.. Sova nu.. Jobba imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback