Woho.. 110 kr.. :P

Idag fick jag iväg 11 stycken... det är väl fantastiskt va? 11 st.. 110 kr.. 220 kr ifall jag blir kvar i 5 dagar till..
Imorrn 9-15.. imorse var jag så fruktansvärt trött att jag mådde illa i flera flera timmar...
Kasper fick iväg 26 st.. duktig bubbe.. tur att nån av oss kan nått.. ;P Sen när vi åkte hem spöregnade det.. och iom att det var spöregn var vi dyngsura när vi kom hem.. :S Det blir lätt så av 20 minuters cykling.. :P

Imorse var jag som sagt fruktansvärt trött.. så när kasper ställde sig och pekade på handfatet förstod jag ingenting.. då hade jag borstat tänderna och börjat borsta håret (men inte med samma borste).. han ställde sig som sagt ohc pekade på handfatet och sa oj... Jag tittade ner och började gallskrika.. där satt den största nattfjärilen jag sett..och jag haaaaatar flygande saker, insekter, spindlar, you name it. Det tog iofs ett tag att övertyga kasper om att det var han som var mannen i förhållandet eftersom han avskyr det lika mycket som jag.. men till slut låg den och druknade i toaletten... *burr* Men det är som Kasper sa; Nu vaknade du ju iaf.

Det äckligaste för mig var att jag hur många gånger som helst varit nära att lägga handen där och luta mig.. Huuuuvva...

Kasper är dukig och bakar bröd.. sen ska vi äta kyckling och ris.. :) Och sen ska jag slänga in en kakmix i ugnen.. ;P Måste ju fira att vi tog oss in på universitetet.. det blev så sent i både tisdags och onsdags att vi inte åt middag förrän vid 22-23 nån gång.. så idag blir det kakmix.. ;P
 



 En sak liknande denna skönhet var det på handfatet.. :S

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tacka vet jag myggor!
Nu har min TUDDA kommit och nu ska jag läsa den.
Kram på er!

2007-07-12 @ 19:45:13
Postat av: Marie

Skrika på en fjäril? Nu får du väl för fan skärpa dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback