5 dagar kvar

Packningen går inte särskilt mycket framåt just nu.. :P men jag ska skynda.. jag ska jag ska jag ska... okej.. :P

Kasper har precis ringt från Ikea i uppsala där han spanat in möblerna vi ska ha... (Usch sara att jag inte kunde köpa ditt soffbord och din tv-bänk eftersom vi ska ha likadana) Soffbordet fanns inte så första måndagen (alltså den 9onde) ska vi ta oss en tripp till Gävle. :) Spännande spännande... Folket antecknar... Jaja... iaf så har vi nu snart ett matbord och en tv-bänk.. :)
Soffbordet (Svartbrun) Tv-bänken (Svartbrun) och matbordet.. Det som också bör påpekas är att både min mamma och Kaspers mamma tycker om alla 3 möblerna... så dom har inget att gnälla på där. ;P

Nu ska jag snart åka på Dollar med det sista klädesplagget... och köpa cider åt mamsen.. :P Och så ska vi väl kika på en liten mp3 till min lillebror.. :P Så han har nått att göra på bussen.. och i väntan på tåget... och på tåget.. :P

jajjemums.. nu ska jag klä på mig och sno med mig lillebror på handlingstur... för annars hinner inte jag packa nått innan mamma kommer hem och vi ska till hillsand...

jajajajjaja.. klä på mig ioch packa... och åka... jag är lite förvirrad...

Kommentarer
Postat av: Marie

Jokkmokk köpte jag & Sebastian när vi flyttade ihop oxå! Funkar bra kan jag meddela!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback