Blääää... vad långsamt en dag kan gå...

Nä.. nu är jag ganska less...

Men Mats och jag har provat ljudet på ljudinspelaren på min dator.. ohc det lät ju bra.. synd bara att jag inte har nått annat inspelningsprogram... ingen som har något bra?
Vi ska spela in så att mamma och mormor får några låtar med oss på varsin skiva nu när jag ska flytta. ;P

Min flyttning har blivit framflyttad ett par dagar, eftersom den billiga släpvagnen inte var ledig när vi ville... Det är så typiskt att inget ska gå som jag tänkt mig.. Ifjol sommar skulle Kasper och jag bott i hans hus i Ludvika själv hela sommaren, medan hans familj var i Kina... Men då fick han cancer.. (han vra på återkoll idag.. och jag sa att om han fick cancer igen nu när vi ska flytta ihop så blir jag purken.)

igår var det Ernst.. Pappa tittade gladeligen på gubbstrutten som ska vara så förbannat händig.. själv håller jag på att kräkas på hans klämkäckhet.. :S När han skulle vara julvärd fick jag panik och julen förstördes nästan (nej nej.. ingen överdrift alls.. ;P...) Nä.. men honom gillar jag inte..

Idag har Mats och jag spelat the movies.. och nu ska jag snart (snart och snart, 1,5 timme kvar) titta på Project Runway.. :D

Nä.. imorrn då? röda korset med lite kläder... eller med ganska mycket.. men inte med mina sprillans nya jeans som jag aldrig fått på mig.. 2 par har jag av dom också.. konstig form på mig.. :P åtminstone enligt dom jeansen. :P

Nä.. nu är jag less..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback