Ett stort steg i rätt riktining..

Packningsdag idag... Många saker... på många ställen. :P

Pq har varit och hälsat på också. :P

Idag är alla förberedelser klara för flytt.. förutom just själva packningen.. men den kommer.. ;P Mamma och pappa har bokat hotell till dom och Mats och jag har bokat tågbiljetter ner till Uppsala den 2 juli.. Mamsen och papsen kommer med bil och släp dagen efter...

Frågan är om jag måste leta fram nån stekpanna och nån kastrull ur alla mina lådor och ta med ner? och kanske servisen? Måste diskutera detta med Kasper sen.. :P

Idag har det varit halvvarmt (Pappa vad är ett halvsyskon? Måste du ta upp halva bilden?(Ja, jag tittar för mycket på TV)...) Men imorrn hoppas jag att det är varmare så att vi kan åka till Öhn och momma och bara ligga på badmadrasser i sjön hela dagen.. eller kanske i min nyinköpta gummibåt vars åror gick av på en gång? :P Jag är mycket mycket stark. :P

Nä.. alldeles nyss packade jag en låda med skor. :P

Kanske ska ringa Ida och kolla om hon vill med till Veronica.. Annars åker jag väl själv då. ;P

Nä... nu är jag påväg att bli småstollig.. trött som en gris är jag.. och klockan är bara barnet.. men jag skyller allt på Pq.. det var hon som smittade av sig.. :P

Finast idag var ändå lejonet Rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback