Pack-paniik, pack-paniik, 11 dagar före flytt...

Titta vad fyndig jag var nu då:P

Idag har jag hunnit med en hel del (Utom just packningen)

Jag hann hämta balkorten.. riktigt nöjd.. ska lägga in dom här sen nån dag. :P Jag var på Dollar för att hämta anställningsbevis, men carola var inte där.. så jag tar det imorrn... Jag hann dessutom titta på lite ramar och på bikinisarna som fanns där.. men det blev inget handlat...

Sen har jag kollat lufttrycken i däcken (tillsammans med lillebror, men det var jag som talade om hur man skulle göra)

Efter allt detta var klockan 11.. :P Och då åkte jag till Dorotea och Nåkka... :D Men jisses vad tid det tog att åka dit när det finns turister längs vägarna... jag har då aldrig tänkt på att utsikten nära hoting ska vara så storslagen att bilen framför måste bromsa ner en hel massa och peka ut genom fönstret ett tag, för att sedan fortsätta i kanske 300 m och sedan tvärsvänga av vägen för att titta på den storslagna naturen...

Imorrn är det midsommarafton hos mormor på Öhn (då ska jag akta bryggan Marie ;P...) för kanske sista gången? Usch.. det kändes lite jobbigt att tänka på det...

Nä... Nu är det kanske dags att börja sortera cd-skivor och sånt där annat trams...

Nästa onsdag ska jag hälsa på Anders... konstigt.. nu är det jag som snart lämnar mycket av livet bakom mig... och om jag ska vara ärlig.. känns det faktiskt väldigt bra...

Kommentarer
Postat av: evans

Ni flyttar till Uppsala? Har ni fått tag på lägenhet? Ha en bra midsommar och hälsa Kasper!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback